۸ پاسخ

من مثل پریودی ی ساعت هاییدر روز کمر درد دارم از هفته پیش شروع شده

گهواره منم ۵ روز دیگه میزاعه منم دردی هیچی ندارم

این حسو منم‌قبلن تجربه کردم
به دنیا میاد به سلامتی خودتو اذیت نکن❤

کلی دمنوش و گل گاوزبان اینا هم‌خوردم هیچ بی فایده 😪

هیچ فایده ایی نداره من همه کاری کردم
اصلا یک سانتم باز نشدم
دردم ندارم
راهکاری دارید
بجز رابطه و‌گل مغربی و پله و‌پیاده روی

فقط بیدمشک جون😍

برا منم همینطور بود زایید و من نزاییدم🤣🤣🤣

منم‌مثل تو‌خواهم‌بود
تاالان ک خبری از درد ندارم 😪

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس😍❤️ مامان امیرعباس😍❤️ ۵ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان مهوا👧🏻❤️ مامان مهوا👧🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی