سلام مامانا ایا 36/8 تب حساب میشه؟

۵ پاسخ

دما طبیعی بدن

زیربغل تا۳۷و۲ طبیعیه

نه خیر تا ۳۷ و نیم دمای طبیعی بدنه

نه دمای طبیعیه

نه فکر نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۲ سالگی
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان 🐬💖دخترنازم مامان 🐬💖دخترنازم ۱۷ ماهگی