خوردن قرص اورژانسی یک بار خیلی ضرر داره ؟! 🥲

۳ پاسخ

دوبار در سال مشکلی نداره

یبار نه

ن بابا

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا 👼 🩵 مامان فرشته خدا 👼 🩵 ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان علي مامان علي هفته بیست‌ودوم بارداری