بچه ها چرا من هنوز بالا میارم؟.😮‍💨😢

۹ پاسخ

منم هنوز میارم بالا 🫠

تا ۱۹ هفته که هست
بعدش کم میشه
الان منم صبی اسید معده بالا آوردم

من چی بگم😑

منم امروز پا شدم دیدم برگشته🥲

واییییییییییی چه بد 🥺

بعضی ها تا اخر بارداری همین حالتن عزیزم

من تا این هفته ک هستم هنوز بالا میارم

منم همینم

منم همینطورم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا ۴ ماهگی
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری