بچه ها تو رو خدا بین حلما، و جانان کدومش قشنگ تره

۱۳ پاسخ

هردوتاشون خیلی تکرارین

جانان

حلما که اصلاااااااا خوب نیست
جانان بهتره

حلما خوبه

جانان عزیزم

جانا هم قشنگه ها
جانان هم قشنگه

جانان
حلما که قدیمیه

حلما قشنگه

حلما قشنگه و معنی قشنگی داره

حلما.

کایرا قشنگ تر بود

بنظر من جانان قشنگ تره

جانان

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری