منکه همیشه راحت نوبت میگیرم
دقیقا من روز ۴شنبه فهمیدم باردارم تاامروز نتونستم یه ماما یا حتی از دکتر خودم این چندروز وقت بگیرم هم رفلاکس شدید از قبل داشتم میترسم دارو بخورم هم یکم درد دارم استرس گرفتم خیلی مسخره س تا دوشنبه که برم دکتر خودم از استرس باید بمیرم و زنده بشم
چرا بگی بارداری زود نوبت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.