سلام
خانوما ۱۴ هفته و ۲ روز جنسیت نشون میده؟؟

۶ پاسخ

و منی ک اول ۱۴ هفتکی تقریبا رفتم انتی
دکتر نگفت حتی احتمال نداد
دکتر ۱۴ هفته و۳ روز بودم تو مطب سونو کرد احتمال پسر داد
۱۶ هفتگی سونو کرد تو مطب احتمال دختر داد
اخر نفهمیدم چی شد
ولی سونو انومالیم شنبه س بتونم یک هفته دیگه دندون روی جیگر بذارم متوجه میشیم خلاصه

تو انتی ننوشته

برای من داد

تا ۱۸صبر کن میگن اندام جنسی بچه ها از ۱۶ هفته به بعد قشنگ معلومه من سر دخترم ۱۶هفته چهار روز رفتم انومالی (دکتر اشتباه هفته رو حساب کرد فک میکردم ۱۸هفتم)خلاصه انومالی اوکی بود ولی برای جنسیت سونو گفت برو ۱۸بیا چون اندام جنسی یسری پسرا کوچولوئه ۱۸هفته بهتر مشخص میشه بچه منم دختر بود

اره ۱۴ هفته ب بعد کامل نشون میده

روزه شک دار چرا 15 هفته نشون میده

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۸ ماهگی
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه انار🫄 مامان دونه انار🫄 ۱ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری