سمنو تو بارداری خوبه قند ندارم ناشتا ۶۳ بود

۵ پاسخ

اره سرشار از اهنه روزی دوسه تا قاشق بخور زیاد نه

من چند روزا هوس کردم . ولی اردش این طرفا ما پیدا نمیشع باید بریم ی شهر دیگع تهیه کنیم . 😒

اره خیلی مقویه

اره مقویه .

اره خوبه مقوی هم هست

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی