تجربه سزارین در بیمارستان عدل ، پارت ۴

۳ پاسخ

بیمارستان عدل تو کدوم شهره؟

پک سزارینی که دادن وسایل زیادی توش نبود یه ساک خیلی زشت بود، یه بولوز شلوار بیمارستانی توش بود و اون گان اتاق عمل بود و مسواک و لیوان و یه قاچ چنگال و یه بسته پوشک بزرگ و یه بسته پوشک بچه و یه بسته دستمال مرطوب همینا!! یعنی برای بچه هیچی ندادن که فکر کنید لباس میدن دورپیچ میدن !!هیچی ندادن!
کیفیت غذاهاشون زیاد جالب نبود من فقط سوپ خوردم سوپش خیلی خوب بود ولی همراهام از غذاشون راضی نبودن هزینه هر همراه هم فکر می‌کنم که یک میلیون بود برای هر شب
وی آی پی اینجوری بود که شما آزاد بودی هر ساعتی که دلت میخواست ، هر چند نفری میرفتن و میومدن... اصلا هیچ محدودیتی نداشت سه تا تخته تاشو توی اتاق مهمان داشت و یه دونه تخته تاشو توی اتاق بیمار داشت، یعنی راحت چهارتا همراه جای خواب داشتن و میتونستن بمونن من دو نفر پیشم موندن شب و کلا تا فردا موقع ترخیص پیشم بودن

یه زایمان چیه پارت بندی هم میکنین حالا 🙈

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان شایان 💙 مامان شایان 💙 ۴ ماهگی
مامان شایان 💙 مامان شایان 💙 ۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی