علائم پسر یا دختر چطوریه

۳ پاسخ

والا من که هم علایم دختر دارم هم پسر😬

کلا علائم ربطی به جنسیت نداره من خودم سر دوتا برداریام جنسیتامتفاوت ولی علائم یکی بود ضربان یکی شکل عکس سونویکی عددفری بتام بالاس میگن دختر درصورتی که پسر اصلا به هیچی نیس

حاملگی اول با دوم
بدن با بدن متفاوت
دوست من دو تا پسر داره
میگه سر اولی خیلی حالش بد بوده
ولی سر دومی اصلا ویار نداشته

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان ماهلینی🩷👶🏻 مامان ماهلینی🩷👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری