۷ پاسخ

اره عزیزم من خوردم هیچ مشکلی ام نبوده

من سفکسیم، آموکسی سیلین هر ۸ساعت، آزیترومایسین اینا رو تو این ۴ ماه خوردم

منم خوردم برای عفونت ادراری

من برای عمل سرکلاژم میخورم

من برای عمل سرکلاژم میخورم

من واسه عفونت خوردم

منم سفیکسیم داده دکتر بهم

سوال های مرتبط