برای آبریزش بینی بچه هام چیکار کنم؟؟؟فقط آبریزش دارن

۳ پاسخ

نئوتادین خوبه

من پلارژین میدم و اسپری سدیم کلراید میزنم دماغش

من کوریزان دادم آبریزش قط شد

سوال های مرتبط