سلام خانما وضعیت قندم چطوره

تصویر
۳ پاسخ

سلام یکم بالاست..احتمالا بهت بگه رعایت کنی بعد دو هفته دوباره آزمایش بدی
اگه نیاد پایین قرص میده بهت

سلام
قند ناشتا و قند سه ساعت بعد خوبه
ولی قند یک ساعت بعد و دو ساعت بعد یخورده بالاست

قندت بالا دوساعتت و یک ساعتت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۶ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان دیان❤️ مامان دیان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی