۳ پاسخ

اره من میدم از نوزادی به نظرم بهتر از قطره های رفلاکس و کولیک هستش😅

بله عزیزم

بله آب جوش نبات میدم،برا سردی خرما هم میدم گرمه خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان 🤴 مامان علیسان 🤴 ۱۴ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان مهرادی🫀☘️ مامان مهرادی🫀☘️ ۱۷ ماهگی
مامان آرسام وتو دلی😍 مامان آرسام وتو دلی😍 ۱ سالگی