خانما شما از این میدین برا بچه هاتون

تصویر
۱۱ پاسخ

زینک چرا میدین جدیدن دیدم همه میدن

خیر...

اره من میدم

من دادم و‌خیلی‌راضی‌بودم

رشد موها رو واقعا زیاد میکنه قد بچه بلندترمیشع اشتها اوره برای اسهال خوبه و شادابی میاره

زینک ،مولتی ویتامین چه خبره دکتر پسرم گفته اگه رشدش خوبه و مشکلی نداره اصلا نیازی به مولتی ویتامین نیست همون آد رو ادامه بدید

من نمیدم

برا اشتها برا سیستم ایمنی برا اسهال برا مو و ناخن
من از 3 ماهگی دادم تا 9 ماهگی
تازه فهمیدم دوره مصرف داشته
زیاد نباید داد فعلا قطع کردم

برا چیه؟

برای چیه؟؟

آره.

سوال های مرتبط

مامان ᴰᴱᴸⱽᴬᴺ مامان ᴰᴱᴸⱽᴬᴺ ۱ سالگی
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان مهرادی🫀☘️ مامان مهرادی🫀☘️ ۱۷ ماهگی