خانما ازمايش من ستاره داره يعني چي؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم تو جواب آزمایش‌ها وقتی بالای اون ستاره زده، یعنی اپراتور دستگاه اون تست رو دوبار انجام داده که از جواب مطمئن بشه و با درصد بالایی درسته، برای شما هم چون بتا بالا بوده شک کردن دوباره انجام دادن.

با این عدد بتا ساک مشخصه معطل نکن فردا برو سونو راحت بشی

البته ۸ هفته ای و ممکنه درست باشع

شایدم دوقلوعه😍

گفته عددبتابالاس دوباره ازمایش تکرارکن

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی