۶ پاسخ

به پسر من نساخت
خیلی چرب و بدمزس

اره ببلاک شیرسبکیه من ب آرشا میدادم ولی بهش نمیساخت عوض کرد نان نوشت بهش میدم

من نان ميدادم
يبوست گرفت ارسلان
دكترش ببلاك كامفورت نوشت براي كوليك و يبوسته

سلام عزیزم چن روزشه نوزادت؟کلا اپتامیل بهتره در‌کل باید ببینی چی بهش میسازه

سلام اره ببلاک کامفورت بده

منم اومدم کامنت بخونم

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان ململی مامان ململی ۴ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی