برای تب کجا ها رو پاشویه کنم

۶ پاسخ

تب کرده ؟؟؟

زیر بغل بهتره زود میاره پایین

تب دخترت خیلی بالا بود یه دکتر میبردی بهتر بود برات ک اتفاقی نیفته بعد

زیر زانوش.ماهیچه پاهاش.

پاهارو میشوری و یه دستمال خیس میکنی ابشو میگیری خوب رو پیشونی بچه میزاری و رو شکم تا تب بیاد پایین بعد تو اب ولرم کمی نمک بریزی برا پاشویه

رو دلش دستمال نم دار بزار

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۱ ماهگی