ناهار چی گذاشتین واس بچاتون

۹ پاسخ

خودمون برنج ‌کباب داریم ب اونم میدم

تازه صبحانه شو دادم هنوز واسه ناهار فکری نکردم نمیدونم چی بزارم

کو کو سبزی با پودر گردو

ابگوشت براخودمون به دخترمم از همون میدم

کله گنجشکی و برنج

هنوز نذاشتم‌موندم چی درست کنم😥

از ناهار خودمون بهش میدم قیمه داریم

هنوز نذاشتم

عدسی.

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان 🌹نفس مامان🌹💕 مامان 🌹نفس مامان🌹💕 ۲ سالگی
مامان Ava مامان Ava ۱ سالگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی