خانما طول سرویکس ۳۴در دوازده هفته خوبه؟

۱۰ پاسخ

از من انتی۳۳ بود الان رسیده ب ۲۸
مراعات کن رابطه اصلن نداشته باش

ن بابا عالیع از من سر دخترم همینقدر بود

لب مرزی،احتیاط و مراقبت کن

خوبه‌عزیزم طبیعیه خیالت راحت
من ۳۱ آم‌گفتن رعایت کنم یکم

خوبه عزیزم کار سنگین نکن پله نرو و ... که رو همین عدد بمونه

اگر تا انومالی کوتاه تر نشه طول ۳۴ مشکلی نداره

خوبه عزیزم کاملا طبیعی هست این عدد

برامنم ۳۴ بود تو سونوی انتی
تو سونوی انومالی شده بود ۳۳ونیم

کجامینویسن الان عکس سنوروبرات میفرستم ببین سرویکسم چنده

کمه عزیزم رعایت کن پایین نیاد

سوال های مرتبط

مامان بردیا🍼👶🏻🩵 مامان بردیا🍼👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری