طول سرویکس توی دوازده هفته و پنج روز ۳۱خوب نیس؟

۷ پاسخ

منم ۳۵ بودم فعلا که گفت خوبه

دوست من انومالی ۲۹ بود تا آخر کشوند

آخه شما هنوز هفتت خیلی پایین استرلحت کن

تا ۳۴ لبه مرزه فکر کنم

برای منم همین بود الان رفته بالا

فعلا که خوبه خداروشکر کنه پایین‌تر نره

از من ۳۳ بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی
مامان بردیا🍼👶🏻🩵 مامان بردیا🍼👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند خونه🩷 مامان قند خونه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری