۳ پاسخ

واسه من ان تی ۴۰بود

من ان تی ۳۶ بود دکتر گفت خیلی خوبه الان آنومالی که رفتم شده بود ۴۵

بفرما

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی🩷 مامان تودلی🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی
مامان بردیا🍼👶🏻🩵 مامان بردیا🍼👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته شانزدهم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری