طول سرویکس دوازده هفته ، ۳۳خوبه یا بده؟

۴ پاسخ

باید مواظب باشی پایین نیاد، معمولا این طول سرویکس مراقبت بیشتری میخواد

شکمی یا واژینال واژینال دقیق تره الان ۳۳ خوبه اما اصلا پله نرو خم راست نشو کار زیاد نکن چون حالا حالاها کار داری با این سرپیکس

خوبههه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پریسا ودرسا مامان پریسا ودرسا ۱ ماهگی
مامان بردیا🍼👶🏻🩵 مامان بردیا🍼👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد