تو هفته من طول سرویکس ۳۳خوبه؟

۶ پاسخ

این چیه؟

اگ سرویکس پایین باشه سرکلاژمیکنن؟

اره خوبه

خیلی استراحت کن

عزیزم‌رعایت کن از ۳۰پایین تر نیاد

باید مراقب باشی،
زیر30 نباید بیاد

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته شانزدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان حسین💕 مامان حسین💕 ۲ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته دهم بارداری
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری