طول سرویکس 28 تو هفته من بده؟؟

۱۶ پاسخ

کمه باید سرکلاژ کنی من با 29 سرکلاژ شدم

عزیزم من ۲۸ چیکار کردی؟

منم 28هستم دکتر به شما گفته سرکلاژ کنی؟

بله کمه استراحت بکن

استراحت کن بره بالا ... منم انومالی رفتم۲۸شده بود... استراحت کردم و هرشب شیاف پروژسترون استفاده کردم یه هفته بعدش رفتم سونو شده بود۳۲ .. فقط استراحت داشته باش

الهی منم بیاد بالا

بله من تو هفته ۱۷سرویکسم۳۳بود دکترم بهم استراحت داد چون جفتمم پایین بود‌گفت اگه نره بالا باید سرکلاژشی تقریبا یه ماه و خوردی استراحت کردم الان ۳۵خداروشکر کم نشد

من الان ۱۹هفتمه ۳۰ هست،انقد استرس دارم که نگو،۳۰ام میرم سونو بیاد پایین میرم سرکلاژ

اره هنوز وزنی رو رحمت نیست انقدره

اره کمه

سرکلاژ باید شی فک کنم

شرکلاژ کن حتما تا هفتت بالاتر نرفته

سرکلاژ شی بهتره

عزیزم حتما سریع اقدام کن به سرکلاژ

کمه دیگه.

اره کمه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان حسین💕 مامان حسین💕 ۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته شانزدهم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری