کمه باید سرکلاژ کنی من با 29 سرکلاژ شدم
عزیزم من ۲۸ چیکار کردی؟
منم 28هستم دکتر به شما گفته سرکلاژ کنی؟
بله کمه استراحت بکن
استراحت کن بره بالا ... منم انومالی رفتم۲۸شده بود... استراحت کردم و هرشب شیاف پروژسترون استفاده کردم یه هفته بعدش رفتم سونو شده بود۳۲ .. فقط استراحت داشته باش
الهی منم بیاد بالا
بله من تو هفته ۱۷سرویکسم۳۳بود دکترم بهم استراحت داد چون جفتمم پایین بودگفت اگه نره بالا باید سرکلاژشی تقریبا یه ماه و خوردی استراحت کردم الان ۳۵خداروشکر کم نشد
من الان ۱۹هفتمه ۳۰ هست،انقد استرس دارم که نگو،۳۰ام میرم سونو بیاد پایین میرم سرکلاژ
اره هنوز وزنی رو رحمت نیست انقدره
اره کمه
سرکلاژ باید شی فک کنم
شرکلاژ کن حتما تا هفتت بالاتر نرفته
سرکلاژ شی بهتره
عزیزم حتما سریع اقدام کن به سرکلاژ
کمه دیگه.
اره کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.