طول سرویکس ۳۳خوبه؟

۹ پاسخ

عزیزم این سوال رو باید دکترت بگه، اینجا بعضی ها با اعتماد به نفس میان نظر اشتباه میدن

دکترم گفت خوبه اصلا نگف استراحت و منع رابطه و ....

من از اول هم شکمی هم واژینال ۳۳ بودم انومالی هم ۳۳ بودم باز واژینال و شکمی

منم ۱۲هفته رفتم سونو واژینال ۳۳بود
دکتر گفت خوبه کمتر از ۳۰ خطرناکه
۳۳نرماله فقط باید مواظب باشی

آره خوبه

استراحت کن

بنظر من کمه ممکنه زود بیاد پایین

عزیزم من انتی شکمی ۳۳ بودم
۳هفته بعد واژینال ۳۶ بودم شکمی دقیق نشون نمیده
اگه لکه بینی و درد داری استراحت کن شیاف بزن هرشب اگه ن ک مشکلی نیست ولی بازم ب دکترت بگو

اگه شکمی اینه نه.

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی