عزیزم این سوال رو باید دکترت بگه، اینجا بعضی ها با اعتماد به نفس میان نظر اشتباه میدن
دکترم گفت خوبه اصلا نگف استراحت و منع رابطه و ....
من از اول هم شکمی هم واژینال ۳۳ بودم انومالی هم ۳۳ بودم باز واژینال و شکمی
منم ۱۲هفته رفتم سونو واژینال ۳۳بود
دکتر گفت خوبه کمتر از ۳۰ خطرناکه
۳۳نرماله فقط باید مواظب باشی
آره خوبه
استراحت کن
بنظر من کمه ممکنه زود بیاد پایین
عزیزم من انتی شکمی ۳۳ بودم
۳هفته بعد واژینال ۳۶ بودم شکمی دقیق نشون نمیده
اگه لکه بینی و درد داری استراحت کن شیاف بزن هرشب اگه ن ک مشکلی نیست ولی بازم ب دکترت بگو
اگه شکمی اینه نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.