خانوما سیروکس ۳۳خوبه ؟یا استراحت میخواد

۱۲ پاسخ

برا من ۳۰ بود استراحت کردم و پله بالا پایین نکردم برا سونو وزن ک رفتم ۴۰شده بود حالا رعایت کن فعالیتت ب نسبت کم باشه که سرکلاژ نشی

خیلی ایده ال نیس.باز دکترت بهتر میدونه

فک نکنم ربطی داشته باشه منم هماتوم داشتم

سعی کن استراحت کنی هفته ت کمه من ۱۲ هفته ۴۰ بودم ۱۸ هفته شده بود ۳۵ دکتر گفت دو قلویی رعایت کن وزن بچه زیاد میشه فشار میاد شمام استراحتت و بیشتر کن

یام برو دکتر برات درست کنه یه چیزی میزارن باز نشه

استراحت کن تا هفتت بره بالا

خواهش میکنم

آره با استراحت اوکی میشه چیز سنگین بلند نکن توالت فرنگی استفاده کن خم نشو

زیر سی خوب نیست مال شما اگه رعایت معمولی داشته باشی خوبه

سعی کن بیشتر استراحت کنی نسبت ب هفته ات کمه اگه دکترت صلاح ببین سرکلاژ میکنه ک ب کارت برسی

عزیزم‌حتماااااا استراحت کن اصلا کار نکن

مال من سی و پنجه خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته شانزدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلین جون مامان سلین جون ۵ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وپنجم بارداری