۳ پاسخ

من‌ پستونک رو ماهی یکبار عوض میکنم همیشه هم یدونه زاپاس دارم که تو خیابون یهو بیوفته تمیز داشته باشم

هر سه ماه

شیشه شیر رو هر ۳ماه پستونکم فکر کنم اونطوریه

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی