خانما شما از کی غذای کمکی رو شروع کردین

۳ پاسخ

دکتر گفته از ۶ ماهگی

دخترم رفلاکس دارم دکتر گفت از پنج ماهگی چند روزی هس شروع کردم

از اواسط ۵ ماهگی با نظر دکترش

سوال های مرتبط

مامان نازگل😍❣️ مامان نازگل😍❣️ ۱ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۹ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۱ ماهگی