مامانا سینه نوزاد شمام سفت و قلمبه بود؟

۴ پاسخ

از بین رفت خودش؟یا خالی کردید؟مال پسرم اینجوریه نوک سینش قلبمه شده

تازه می‌شنوم چنین چیزی....
یعنی چی شیر تو سینه شونه؟چطوری خالی کردین..

آره میگن شیر تو سینشونه باید آروم خیلی با احتیاط فشار بدی خالی بشه برای دختر من هم بود خالی کردم

ن برا دختر من ک اینطور نبود ببر دکتر حتما

سوال های مرتبط