۳ پاسخ

حالاتوبگو دردسزارین دوم چ جوری بود؟؟سخت ترازاولی بود🥶

دردش بابقیه سزارینا فرقی نداره همون جوریه

اره من😅چهارمیشم میخام انجام 🤣

سوال های مرتبط