به نوزاد ۳ماهه بخاطر یبوست لوله ترنگی بدم

۶ پاسخ

سلام خانوما یه چیزی میگم نخندین بهم من وقتی بچم یبوست میشه روغن هیوانی با پودر نبات قاتی میکنم میدم زود خوب میشه هم شکمش کار می‌کنه وهم معدش خوب خالی میشه تا یه چند روزی خیلی آروم میشه

برای یبوست فقط بی بی کر
پسر من کلی دارو و گیاهی استفاده کردیم فقط بی بی کر جواب داد

قطره بده زود کار میکنه

اگه شیر خشک میخوره که باید شیرخشکش عوض شه اگه نه باید قطره بدی از چیزای غیربهداشتی استفاده نکن سرخود چیزی به بچه نده دکتر ببرش حتما
البته اینم بگم من دکتر واسه دخترم دایمیتیکون نوشت عالی بود

معلومه که نه.
این همه داروی مناسب و بی خطر برای یبوست نوزاد.

لوله ترنگی چیه

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی