بنظرتون اسم‌ محمدکیان‌ خوبه یا محمد‌آیهان‌

۱۰ پاسخ

محمدکیان بهتره

عزیزم دو اسمه نزار البته نظر شخصی منه
این دوتا اسم به تنهایی خیلی قشنگ ترن

هیچ کدوم

هیچ کدوم. یا محمد بذارین، یا کیان و آیهان.
سر هر اسمی یه محمد گذاشتن اصلا قشنگ نیست. یه چیز بلاتکلیفه.

بنظرم کیان خیلی قشنگه.چرامیخوای دواسم بزاری.مطمئن باش دواسم همیشه تیکه میکنن اسمو

اسم محمد اگه کنار هر اسم دیگه ای بیاد باید کامل گفته بشه چون اون شخصیتی ک اسم محمد داره اصلا نباید زیر پا گذاشته بشه اگه میدونین ک ممکنه حتی یک بار اسمش رو نصفه صدا بزنین تک اسمیش کن خیلی قشنگ تر هم هست

عربى_ايرانى

محمد کیان

کیان و آیهان تنها

محمد کیان

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فیستیخ مامان فیستیخ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد