خانوما قطره ی آد رو از کی شروع کردین؟

۸ پاسخ

از الان

از یک هفتگی

از ۵ روزگی

دکتراز۹روزگی داد

از ۲۰ روزی بچم زردی داشت یه دکتر گفت نده بعدش بردم متخصص گفت بده

از 5روزگی

از ۴ روزگی

من از چهار روزگی دادم

سوال های مرتبط

مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی
مامان یاسین و آیلین مامان یاسین و آیلین ۵ ماهگی
مامان ایلیا 🧸 الیسا مامان ایلیا 🧸 الیسا ۴ ماهگی