سلام مامانا قطره آد از کی شروع کردین شما؟!

۱۱ پاسخ

5روزگی

بدو تولد

من از یک ماهگی شروع کردم و اصلا قطره بهداشت رو ندادم خودم مارک خوب از داروخونه گرفتم پدیا بست میدادم الان ویواکیدز میدم

از پنج روزگی

ازروزسوم که رفتم بهداشت بهم داد

5روزگی

از فردااا

پنج روزگی

چهارروزگی

از سه روزگی فکر کنم بهداشت میده
و تا دوسالگی باید داد دو سالگی

از پنج روزگی خوده بهداشت داد

سوال های مرتبط

مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی
مامان دخملی🩷🎀 مامان دخملی🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان کوروش🧸🍼 مامان کوروش🧸🍼 ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا 🧸 الیسا مامان ایلیا 🧸 الیسا ۴ ماهگی