به پسرم برای آبریزش بینی چی خوبه بدم یکسال ودوماهشه

۲ پاسخ

اسپری سدیم کلراید و نئوتادین

شربت نئوتادین

سوال های مرتبط

مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی