خانوما برا افت دهان چی خوبه

۵ پاسخ

قطره نیستات

آفتین ژل بگیر یبار بزنی خوب میشی

برو از داروخانه افت ژل بگیر، ۲۴ ساعت بعد خوب میشی

محلول پرسیکا

اگه برا خودت میخای مخلوط سرکه و عسل و مث دهانشویه قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان 🄰🅈_🅂🄰🄽 مامان 🄰🅈_🅂🄰🄽 ۱۷ ماهگی
مامان مبیناسادات مامان مبیناسادات ۱ سالگی