سلام برا گرفتگی صدا برفک دهان چی خوبه

۴ پاسخ

ببین من برفک زده بود بردمش دکتر
گف نیستاتین رو ۲۰ قطره هر شش ساعت بهش بده اگ خوب نشد بعد فلوکونازول ۵۰ رو یه روز بهش یدونه بده نیستاتین دادم خیلییی بهتر شد ولی خوب نشد بازم تک و توک‌ تو دهنش هنوز بود
دوتا شیشه کامل نیستاتین بهش دادم خوب نشد
دیروز یدونه فلوکوناز پنجاه و تو ب
اب حل کردم دادم امروز دهن شو نگا کردم هیچی نداشت خداروشکر خوب شده

برای برفک نیستاتین رو با گوش پاک کن دکتر گفت بزن به اون جاهای برفک

وای خدا من چقد از برفک می ترسم چی میشه که برفک میزنن چه کنم نزنه؟

دخترت برفک زده؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی
مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا❤️ مامان آنیسا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان هدیه های خداا مامان هدیه های خداا ۱۵ ماهگی