دخترم از وقتی سرما خورده همش زبونش در میاره طبیعیه

۳ پاسخ

شاید دهنش یا گلوش عفونت داره. شیر خوب میخوره. نبردی دکتر یه معاینه کنه

سخت نفس میکشه

حتمن نمیتونه نفس بکشه اذیته

سوال های مرتبط