۹ پاسخ

به فارسی بنویس هانیز میادبالا

چجوری باید ثبت نام کرد

من ثبت نام کردم ولی از کجا بدونم کی ارسال میکنن

من جمعه قبلی واسم اومد ثبت نام کردم ولی بسته نیومده

مگه ب ماهایی ک بچه مون دنیا نیومده هم میدن؟

چجوری باید شرکت کنی عزیزم

۲تا دونه بیشتر داخلش نی

من گرفتم

نه ندیده بودم پیامشو ولی دیدم که تو این برنامه چند نفر گرفتن کلی همه فرستاده بودن

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱ ماهگی