۱۵ پاسخ

سلام عزیزم بله هفته آخر شهریور

بله من زدم ماه گذشتخ

بله من زدم

سلام بله
دکتر گفت بهتره بزنم

سلام آره من زدم شما هم اگه بزنید بهتره

بله عزیزم ۱۷هفته زدم

من نزدم و انفولانزا گرفتم و هنوزم درگیرم

نه نزدم

من نزدم
چون هر وقت میزنم بیشتر سرما میخورم، چون میدونستم اینو با دکتر درمیون گذاشتم ، گفت پس نزن ولی جاهای شلوغ ماسک بزن و مراقب باش

بله من زدم ۱۲ هفتگی

سلام اره
هیچ عوارضیم نداشت

دکتر که به من گفت نزن 😐
گفت بهتر رعایت کنی سرما نخوری
وگرنه این واکسنا تقلبی توش زیاده

والا من دوماهه سرماخوردم هنوز موفق نشدم بزنم

من اصلا سرما نمیخورم نمیدونم بزنم یا ن🫢

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی