خانما ناف پسرم چرا انقد اومده بالا ؟

تصویر
۵ پاسخ

طبیعیه میخواد بیوفته

طبیعیه
بچه اولته
کم کم میره تو

طبیعیه عزیزم

بیفته درست میشه واسه منم همین جوری بود

زیاد گریه نمیکنه؟

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان آیهانی💙💫 مامان آیهانی💙💫 ۸ ماهگی
مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان آقا یزدان مامان آقا یزدان ۳ ماهگی