اولین بار که رفتین دکتر زنان چند هفته بودین؟؟

۱۰ پاسخ

۵هفته

۶ هفته

۶بود فک کنم

تا بی بی زدم مثبت شد رفتم ازمایش بتا دادم بعد با ازمایش رفتم دکتر

۴هفته

۵ هفته

من از قبل از اقدام رفتم چکاپ دادم بعد ۶ هفته بودم رفتم

تازه فهمیدم حامله ام بیبی چکم مثبت شده بود

بارداری اولیم 3ماه بودم رفتم😁
دومی 6هفته رفتم

۶ هفته تا اخر زایمان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری