تا چند روز بچتون پیپی نکنه شما شیاف میزنین؟

۵ پاسخ

پناه تا ۱ماه اول خوب بود ولی از ماه دوم هفته ایی یبار پی پی میکنه

نه عزیزم تا چهار پنج روز طبیعیه

بچه من ب مدت‌مدت۱ماه هر۶روزشکمش کارمکرد هچ هم نمزاشتم

تا ۴_۵ روز طبیعیه

عشقم نزن اصلا من تا دوماهگی میزدم بردمش دکتر گفت خدا کنه ک معدش عادت نکنه وکرنه دیگه تا اخر عمرش نمیتونه مدفوع کنه فقط پدی لکت بده خودش کار میکنه

سوال های مرتبط

مامان نخودمامان مامان نخودمامان ۱۱ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌وهفتم بارداری