۲ پاسخ

من رفتم متخصص داخلی ،بهم متفورمین داد گفت تغذیتو رعایت کن

طبق عدد قندت یا میگ رعایت کن چ چیزایی نخوری یا قرص میده یا اگ خیلی بالا باشه انسولین

سوال های مرتبط