۷ پاسخ

من تحت نظر غدد رفتم رژیم قندی داد قرص رو هم گفت اگر بدتر شد که پیش نیومد

دکتر زنان بهم نامه داد برم پیش متخصص غدد

باید حتما بری غدد

من قندم بالا بود سر بارداری اولم و پیش دکار غدد میرفتم و خودشون دکتر تغزیه هم داشتن بهم رژیم میداد و انسولین میگرفتم

پزشک مخصوصتون که از ابتدای بارداری همراهیتون کرده ارجاعتون میده به غدد

غدد باید بری

کتایون کارگر عالیه با شهلا شریور

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری