والا من ازمایش ۴ مرحله ای قند بارداری دادم دوتای اخرش افت قند داشتم ولی دکتر گفت ازمایشت خوبه
من افت قند دارم
اگر کسی پیشم نباشع یا خودم چیزی نخورم قشنک بیهوش میشم
یهو خیلی حالم بد میشه ک دسام دیگ توان ندارن
دوتاش خطرناکه خیلی
قندبالا خطرش بیشتره اگه اشتباه نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.