خانما افت قند تو بارداری بدتره یا قند بالا

۴ پاسخ

والا من ازمایش ۴ مرحله ای قند بارداری دادم دوتای اخرش افت قند داشتم ولی دکتر گفت ازمایشت خوبه

من افت قند دارم
اگر کسی پیشم نباشع یا خودم چیزی نخورم قشنک بیهوش میشم
یهو خیلی حالم بد میشه ک دسام دیگ توان ندارن

دوتاش خطرناکه خیلی

قندبالا خطرش بیشتره اگه اشتباه نکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری