خانما آزمایش قند تو بارداری چطوره؟

۴ پاسخ

اصلا سخت و ترسناک نیس

بستگی داره دکتر چی بنویسه برات.بضیا دومرحله این بضیا س مرحله ای.

من آزاد ۶۶۰

ناشتا میری
اول خون میدی ی پودر میدن با اب قاطی میکنی میخوری
دوبار ب فاصله یکساعت یکساعت خون میکشن

سوال های مرتبط

مامان نی نی💚 مامان نی نی💚 ۹ ماهگی
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری