۴ پاسخ

منم از شش ماه قبل هم میخوردم الان هم میخورم به خاطر مقاومت به انسولین وقند تجویز میکنن که کنترل کنه وهیچ ضرری هم نداره برای بچه

از قبل بارداری میخوردم. بد‌نیست اصلا. معمولا کسایی ک مقاومت ب انسولین دارن میخورن و اینکه از قند بارداریم جلوگیری میکنه. سعی کن‌‌یعد‌از‌غذا بخوری

تنظیم انسولین رحم

واسه تنبلی تخمدان و قند

سوال های مرتبط

مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلسا مامان دلسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری