۵ پاسخ

دکتر من می‌گفت بهترین کرم ها و پماد ها هم جوابگو نیست من که خودم دکترم کاری از دستم بر نیومد

من روغن نارگیل میزنم اینا همش الکیه بابا ب نظرم

من که نزدم سراولی ترکم‌خورد ولی کم اما الان اینگار بیشتر ولی من دوست دارمشون

من شنیدم روغن نارگیل عالی برا شکم خیلی از ویتامین ها به جنین می‌رسونه برا رون و کمرت هم روغن بادام تلخ بزن خیلی خوبه

سنتلا فهمیدم خیلی خوبه نمی‌دونم اینو نشنیدم و ندیدم
از داروخانه گرفتین ؟

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وپنجم بارداری